در بشاگرد انجام شد
حضور ماهانه تیم جهادی چشمپزشکی در بشاگرد؛ از معاینه ۸۰۰ بیمار تا اهدای عینک و انجام جراحی رایگان
دکتر حسین احمدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد، از تداوم فعالیت تیم جهادی چشمپزشکی «شهید امین دوران» در این شهرستان خبر داد
دکتر حسین احمدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد، از تداوم فعالیت تیم جهادی چشمپزشکی «شهید امین دوران» در این شهرستان خبر داد و گفت: این گروه جهادی ضمن معاینه ۸۰۰ بیمار، برای ۲۳۲ نفر از مراجعانی که نیازمند عینک بودند، عینک تأمین کرده و زمینه درمان و انجام جراحی بیماران کمبضاعت را نیز بهصورت کاملاً رایگان فراهم کرده است.به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بشاگرد، دکتر حسین احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: گروه جهادی چشمپزشکی شهید امین دوران، اعزامی از تهران، بهصورت ماهانه و در قالب برنامههای سهروزه در شهرستان بشاگرد حضور یافته و خدمات تخصصی چشمپزشکی را به مردم این منطقه ارائه میدهد.وی افزود: در جریان این حضورهای جهادی که بارقهای از امید را در دل مردم منطقه روشن کرده است، تاکنون نزدیک به ۸۰۰ نفر از بیماران توسط این تیم تخصصی معاینه شدهاند. دکتر احمدی ادامه داد: در همین راستا، ۲۳۲ نفر از بیمارانی که پس از معاینه نیازمند عینک تشخیص داده شدند، عینکهای مورد نیاز خود را دریافت کردند.رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد با اشاره به اقدامات حمایتی گروههای جهادی در حوزه زیرساخت و درمان، افزود: علاوه بر ارائه خدمات معاینه و بیناییسنجی، چهار دستگاه پیشرفته چشمپزشکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال، با حمایت خیرین حوزه سلامت، برای تقویت زیرساختهای درمانی شهرستان تأمین و اهدا شده است.وی همچنین تصریح کرد: در کنار این خدمات، هفت بیمار کمبضاعت که به دلیل مشکلات مالی امکان پیگیری روند درمان و انجام عمل جراحی را نداشتند، با حمایت ویژه این گروه جهادی به کرمان اعزام شدند و مراحل درمان و جراحی آنان بهصورت رایگان انجام شد.دکتر احمدی در پایان ضمن قدردانی از مدیرعامل و تمامی اعضای گروه جهادی شهید امین دوران، بر اهمیت حضور این گروههای جهادی در مناطق کمبرخوردار تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که با تداوم این همکاریهای ارزشمند، گامهای مؤثرتری در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم شهرستان بشاگرد برداشته شود.
نظر دهید