جهت صیانت از حقوق شهروندی صورت گرفت
پلمب یک واحد هایپرمارکت در بشاگرد به دلیل تخلفات بهداشتی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد از پلمب یک واحد هایپرمارکت در این شهرستان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و ضوابط سلامت محیط خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد از پلمب یک واحد هایپرمارکت در این شهرستان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و ضوابط سلامت محیط خبر داد.به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد، دکتر حسین احمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان، با اعلام این خبر گفت: این اقدام در پی بازرسیهای مستمر کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و پس از مشاهده تخلفات بهداشتی، عرضه کالاهای تاریخگذشته و بیتوجهی به ضوابط و مقررات بهداشت محیط انجام شد.وی با تأکید بر تداوم نظارتهای بهداشتی بر مراکز عرضه مواد غذایی افزود: سلامت و امنیت غذایی شهروندان از اولویتهای اصلی مجموعه بهداشت است و بازرسان این شبکه بدون هیچگونه اغماض با واحدهای متخلفی که سلامت مردم را به مخاطره میاندازند، برخورد قانونی خواهند کرد.دکتر احمدی از شهروندان خواست هنگام خرید مواد غذایی، به تاریخ تولید و انقضا، نشان سیب سلامت و وضعیت ظاهری بستهبندی محصولات توجه کنند و از خرید مواد غذایی دارای بستهبندی آسیبدیده، تاریخگذشته یا نگهداریشده در شرایط نامناسب خودداری کنند.وی همچنین با اشاره به اهمیت رعایت زنجیره سرد در نگهداری مواد غذایی فاسدشدنی اظهار داشت: لبنیات، گوشت و فرآوردههای پروتئینی باید در شرایط استاندارد و دمای مناسب نگهداری شوند تا سلامت مصرفکنندگان به خطر نیفتد.در پایان، محمد حسینی، کارشناس مسئول واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت بشاگرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، موضوع را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش کنند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
نظر دهید